Informació de convocatòria i documents de Mesa Negociadora

Informació de pròxima Mesa Negociadora el pròxim divendres dia 15 de novembre

Ordre del dia:

1r.- Lectura i aprovació si escau de l’acta de la sessió anterior (s’adjunta com Doc 1).

2n.-Anàlisi, discussió i informe de la proposta de OPE ordinària de 2019 del PAS (s’adjunta com Doc 2).

3r.- Anàlisi, discussió i informe  de la proposta de les Línies bàsiques del complement d’activitat professional del PAS 2019 (productivitat) (s’adjunta com DOC 3).

4t.-Anàlisi, discussió i informe  de la proposta de modificació de la RLT del PDI (s’adjunta com Doc 4 ).

5è.-  Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de sol·licituds  de transformacions i promocions de places de professorat corresponent a la segona convocatòria ordinària de l’any 2019 d’acord amb els criteris del DCDI.(s’adjunta com Doc 5)

6è.- Anàlisi, discussió i informe  sobre la proposta de la convocatòria de places de
professorat dels cossos docents universitaris, proposta de perfils i de la composició de les comissions de concursos d’accés.(s’adjunta com Doc 6)

7è- Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de Modificació de la normativa d’avaluació de l’activitat docent del professorat de la Universitat Jaume I.(s’adjunta com Doc 7)

8è.-Torn obert de paraules.