Informació reunió Mesa Negociadora 23-11-2023

Informació i documentació de la reunió de Mesa Negociadora 23/11/2023

Ordre del dia:

1.Informe del President.

2.Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de la relació de sol·licituds de transformacions i promocions de places de professorat corresponent a la segona convocatòria ordinària de l’any 2023 d’acord amb els criteris del DCDI.

3.Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de la convocatòria de places de professorat dels cossos docents universitaris i ajudants doctors, proposta de perfils i de la composició de les comissions de concursos d’accés amb la corresponent modificació de l’RLT de PDI.

4.Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de la convocatòria de places de titular d’Universitat per a estabilització d’investigadors amb acreditació R3 i de la corresponent modificació de l’RLT del PDI.

5.Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de canvi d’àrea de coneixement.

6.Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de modificació del Reglament sobre els barems aplicables a les convocatòries de concurs per a la provisió de llocs de treball del PTGAS de la Universitat Jaume I.

7.Torn obert de paraules.

Breu resum de la reunió