Informació i documentació de Mesa Negociadora 13-05-20

Informació i documentació de MN el 13 de maig amb el següent ordre del dia:

1.- Lectura i aprovació si escau de l’acta de la sessió anterior (s’adjunta com Doc 1)

2.- Anàlisi, discussió i informe  sobre la proposta de barems específics per a concursos de professorat contractat doctor interí, ajudant doctor i associat.

3.- Anàlisi, discussió i informe  sobre la proposta de nomenament de professorat emèrit.

4.- Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de concessió de semestres sabàtics per al curs 2020/2021.

5.- Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de concessió de Venia docendi per al curs 2020/2021.

6.- Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de sol·licituds de transformacions i promocions de places de professorat, d’acord amb els criteris del DCDI, corresponent a la primera convocatòria ordinària de l’any 2020.

7.- Anàlisi, discussió i informe  sobre la proposta de canvis de dedicació docent de professorat ajudant doctor.

8.- Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de canvi d’adscripció d’àrea de coneixement.

9.- Anàlisi, discussió i informe  sobre la proposta de contractacions i/o transformacionsde PDI ordinàries per atendre les necessitats docents del curs 2020/2021

10.-  Anàlisi, discussió i informe  sobre la proposta   de la convocatòria de places de professorat dels cossos docents universitaris i de contractat doctor, proposta de perfils i de la composició de les comissions de concursos d’accés i de les comissions de contractació.

11.- Anàlisi, discussió i informe  sobre la proposta  de la convocatòria de places de Professorat Contractat Doctor amb caràcter interí i de la corresponent modificació de l’RLT del PDI.

12.- Anàlisi, discussió i informe  sobre la proposta de modificació de l’RLT de PDI.

13.- Anàlisi, discussió i informe  sobre la proposta de modificació de la Normativa per al desenvolupament dels concursos d’accés a cossos de funcionariat docent universitari i dels concursos de selecció de professorat col·laborador i contractat doctor de la Universitat Jaume I de Castelló.

14.- Anàlisi, discussió i informe  sobre la proposta de la convocatòria de contracte d’una plaça de Professorat Investigador Distingit en l’àrea d’Economia Aplicada.

15.- Torn obert de paraules.

Breu resum desenvolupació de la reunió