Informació i documentaciò de convocatòria de Mesa Negociadora

Ordre del dia:

1. Informe del president.

2. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de la convocatòria de places de Professorat Contractat Doctor amb caràcter interí amb la corresponent modificació de l’RLT de PDI.

3. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de barems específics per a concursos de professorat associat i professorat contractat doctor interí.

4. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de la modificació dels Criteris per a la regulació de les convocatòries de places de professorat pertanyent als cossos docents universitaris a la Universitat Jaume I.

Aquest punt es lleva de la convocatòria

5. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de concessió de semestres sabàtics per al 2n semestre del curs 2021/22.

6. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de la modificació de l’Oferta Pública d’Ocupació del PDI per a l’any 2021 i l’anul·lació d’una plaça de professorat contractat doctor del concurs convocat per Resolució d’11 de juny de 2021.

7. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de l’oferta d’ocupació pública del PAS 2021.

8. Torn obert de paraules.